Ysalvatore Korkutmak istemiyorum ama bu 8. Ay atagi hepsinden beter bunu atlatirsak herşeyi atlatiriz😄direnin
coffeemate Ysalvatore ben de öyle düşünüyorum. Vurdu vurdu duvara attı. Diş ayrı, salgın hastalık ayrı.
pofuduknuriye Ysalvatore kucaktan inmek istememesi sürekli beni gördüğü yerde bacağıma tutunup kalkıp beni istemesi.. diş agrısı.. sürekli bağırma…
Ysalvatore htchkn uyumuyo sürekli uyanıyor kucakta olcak hep besige yada yere bırakınca ağlıyor gün içinde hep mızmız
Eymeninannesiiiiiiiiii Ecemceyhan Neler olmuyor ki uyku gerilemesi, mama ek gida reddi,huysuzluk sürekli kucakta gezmek istiyor gibi gibi.. 🤗☺️
Ardennnnn Eymeninannesiiiiiiiiii 7 ay 10 günlük bebeğim acaba atak mı bizimde 8.ay ne zaman başlıyor ?
Eymeninannesiiiiiiiiii Bizim 7.5 aylikken baslamisti daha devam ediyor canim ayagimdan indirdiğim an uyaniyor indirmezsem 2 saat falan uyur. Ek gida reddi hala devam ediyor 180 cc mama icen bebeğim 100 cc yi bitiremez oldu
Polikistikannee Ysalvatore 2 yaş sendromunu görene kadar öncekiler çok zor diyordum. Masaya su döküp ordan hupur hupur icmek istiyo her gün ilk adim arabasiyla yatağa giriyo onunla uyumak istiyo ağlama sızlama yalandan yere düşme kafama huni takıp dolaşacağım yakında
Ardennnnn Ysalvatore o zaman bizimde başlıyor desenize atak ama ondan önce diş vardı bizde çıkmadı ama acaip huysuz sürekli ağlama yalnız kalmak istemiyor wc ye zor gidiyorum devamlı kucak istiyor mız mız atak ve diş birleşti bizde