Sarelifhanm Happycat valla ben bı krısım aldım onla anında duzeldım ama malesef onu bulana kadar bebegıme cokdan gectı
arada-mom Happycat Bende 4 gündür çekiyorum şükür toparlandım biraz daha ıhlamur,limonlu çay, pekmez, bol bol meyve sıkıp içtim canım bende maskeyle yaklaştım bebeğime ama geçti ister istemez öksürüğü var ama azaldı bebeğimin çok şükür 🙏
Uykulubebe Happycat ben iyileşemedim bebeğime de geçti ve kronikleşti bende en son antibiyotik vwrdi doktor 2.gün bugün tekrar hastalanmasın lütfen ya :( çok zor bebeğimi öksürürken görmek
Sarelifhanm Happycat evet canm emzırıyorum bes aylık aktar eczane satılıyor ınanın gucum yoktu nasıl bakıcam cocuguma dıye dusunuyordum ama hemen ıyı geldı ınanamadım
alisinannesi63 Aha bende hastayım çok zor geçiyor oğluma da bulaştı antibiyotik verdi doktor. Bizi hep misafrliğe gelenler hasta etti. Ben asla dışarı çıkmıyordum çok ta dikkat ediyordum terlemesin üşümesin havalndırıyordum evi ama aşırı hasta kişiler geldi düşüncesizcee. Sonrasında bize de bulaştı
Happycat alisinannesi63 Çok geçmiş olsun :( biz de ara tatilde şehir dışına çıktık orada hasta olduk galiba. Bebekle düzen değiştirmek çok zor artı çok yorgunluk oluyor. Sanırım bağışıklığım düştü.
Happycat alisinannesi63 Bana doktor ilaç vermedi ya emzirme durumu olduğu için. Gerçi bebeğim çok az emiyor çoğunluk mama gidiyoruz ama
alisinannesi63 Ihlamur içiyorum limon sıkıp. Kemik kaynatıp çorba yaptım. Burnum dolu çok zorlanıyorum
alisinannesi63 Happycat evet öyle bizimki de ev tadilatta. Bi soğuk bi sıcak oldu herhalde üstelik sürekli evime misafir geldi ve hepsi hastaydı oğlumun yüzüne yüzüne öksürdüler resmen o şekilde kaptık bizde
alisinannesi63 Happycat banada aynısı dendi. Sadece parol. Malesef parol hiçbir işe yaramıyor sarımsak kürü uyguladım çok iyi geldi bugun toparladık biraz