2018istanbul şöyle bizim kendimize ait evimizde site icinde orayi kiraya verdik. Oraninda kira bedeli 10 bin kusur. Ama kiracilarimiz eski oldugu icin 4 binden oturuyor. Ayni sekilde bizde bu sitede daha once tasindik bizde 4 bine oturuyoruz. Haziran ayinda zam yapildi. Simdi ara zam yapilacak cok ucuza oturuyorsunuz demis ev sahibi. Hatta surekli kendi evinize tasinin ben de evimi ederi kadar kiraya vereyim diyor. Biz de diyoruz, bizde kendi kiracimizdan ederi kadarini almiyoruzki, bir de bizim ev sahibi is adami. Boyle seylerin lafini yapiyor. Ara zam yapcakmis akli sira. Ara zam nedir ya, kira yilda bir kez zamlanir. O zaman bizde kendi kiracimiza zam yapalim kafamiza gore