motherthea Valla ağrı yazısını görünce bile sinirim bozuluyor.Evlenmeden önce çalışırken uzun süre ayakta kalırsam adım atmamı engelleyecek bir ağrı oluyordu dinlenince geçiyor diye önemsemedim.Evlendim kendimi çok yorarsam yine devam ediyordu.Hamile kaldım 2.ayımda bir başladı yarım saat ayakta dursam beni mahvediyordu fizik tedavi fln dediler doktor hareket verdi yapınca daha kötü oldum.9 ay nasıl geçti bilmiyorum erkek bebek yapar dediler doğunca düzelir dediler😩normal doğum yaptım bu seferde yeni doğum yaptın dediler..bu süreçte de bende hamilelik ve doğumla ilgilidir diye doktora gitmedim zaten bebeğim zordu tuvalete bile gidemiyordum.En son artık dedim sıra bana gelsin gittim doktora film çekildi birşey yok dedi krem fln verdi e ne bu o zaman😒 yarım saat ayakta dursam başlıyor kuyruk sokumumdan kalçama bazen bacağıma vuruyor..Bebeğim 6 aylık 2 dk ne oturur ne yatar sürekli kucak yada ayakta tutacağım😩Gerçekten bu ağrı beni perişan etti ..Manuel tedavi yapan birini buldu eşimin ailesi kuyruk sokumun kaymış dedi yerine oturttu sözde ama yine aynı yine aynı..bende kendi teşhisimi koydum siyatik diyorum..berbat birşey umarım çözüm bulursun