kızlar 48 günlük bir bebeğim var sizler bebeklerinizin burnunu nasıl temizliyorsunuz ben eczaneden serum fizyolojik damlası aldım bebeğimin burnuna 3-4 Damla damlatıp biraz bekleyip aspiratör yardımıyla çekiyorum fakat takip ettiğim Bir doktorun videosuna denk geldim bu şekilde uygulamak sadece burnun ön kısmını temizliyormuş arka kısmındaki balgamlar ve sümükler kalıyormuş sizler nasıl temizliyorsunuz