Merhaba herkese,
2 gün önce 2.ay aşılarımızı olduk. (Verem, karma, zatürre) çok şükür ateş vs olmadı. Bugün bebeğimiz huzursuz uyanmıştı, öğleye kadar mızmız geçti ve öğleden beridir de uyuyor. Normalde gündüzleri pek derin uyku uyumuyordu. Bugün uyanık tutmakta zorlanıyoruz. Emziriyorum tekrar uyuyor. Yarım saat kadar açık havada arabasıyla gezdirdim, dışarıda da uyudu. Umarım gece gündüz kavramı değişmemiştir. Böyle bir durum yaşayan oldu mu, bu kadar uykunun ardından geceyi nasıl geçirmiştiniz.