Melsa16 sallamayi ilk kızım da iki yaşında biraktirabildim.ben emziği de o dönem biraktirdim vermedim ağladı bayağı sallamadim yatırdım yatağına ama süpürge sesini açıyordum onu biraktiramamistik o şekilde agalaya ağlaya alıştı bir hafta içinde sizin ki daha küçükmüş süpürge sesini yine açın emzik kullanıyor mu emzik kullanıyorsa daha kolay olur sizin için agalyacak zorlanacak ama alışır bence.