Eminecak Emzirme dönemindeyim ve son bir aydır aşırı zorlanıyorum dizilerimden. Bugun doktora gittiğimde romatizma olduğunu söyledi. Başka doktora gitmem gerekiyormus malum randevular hemen alınmıyor. İyi gelecek yöntemleriniz var mı ozellikle dizler için?
Karinyoo Eminecak benim düzenli ilacım var plaquenil 4 yıldır takipli tedavi görüyorum ama. Emzirirken bir zararı yok kullanıyorum. Ama kesin teşhis konmadan sana kullan diyemem. İmmun testler yapmaları gerekiyor teşhis için. Bu arada sıcak duş alıp Krem kullanabilirsin.
Arsbjk Eminecak merhaba canım bende ra hastasıyım emzirme dönemindeyim emvrel iğne kullanıyorum kullanmasam ayağa dahi kalkamıyorum sen nasıl atlattın bu süreci bebegıme zararı olcak diye o kadar korkuyorum ki
Eminecak Karinyoo ağrıdan çok şişlik ve güç kaybi var sicak iyi gelir mi ? Dogeu soyluyorsunuz doktor tavsiye etmeden bi ilaç kullanamam. Üzüldüm gebelikten önce ve gebelikte böyle bir şikayetim yoktu sanırım bebekle ilgilenmekten nüksetti
MinnakvLiva Eminecak emzirme dönemini bilmiyorum canım nimes bengay falan sürüyorum onun gibi kremler
Karinyoo Eminecak kendini sıcak tut. Sıcak duş al. Kalsiyum ağırlıklı beslen. Kan değerlerine baktır mutlaka. Vitamin eksikliği de olabilir
AleynaNur228 Ben de üç çeşit romatizma var inan o kadwr zor ki ilaç kullanıyorum emziriyorum biri bağırsaklara vuruyor karın ağrısı var bir de