Kızlar 33 aylık kızım var ve 15 gündür odasına girmiyor oynamaya,herseyi düzenliyor topluyor ne kendisi oynuyo ne bana oynatyo hadi gel oynayalım diyorum hayır düzenledim diyor gece uyurken çıkardığı kıyafetleri bile dolabına tıkıyo.oyuncaklarını dağıtmaya kalktım artık sinirlenip oynamadığı için ağlama kriZine girdi Nası oyalayacağımi bilmiyorum neden oldu birden onu da bilmiyorum akşama kadar telefon istiyo sıkıldığı için veriyorum ama napcaö bi yardım ?