NurrArslan Arkadaşlar bugün sağlıkocağına gittm .Troit değerlerim düşük çıktı zehirli guatırın olabilir dedi doktor .Labaratuvar hatasıda olabilir dedi .Başına gelen varsa ne gibi belirtileri oluyo acaba