Kdrye Merhaba güzel anneler. Bizim sorunumuz şu bebeğim 7 buçuk aylık ilk zamanlar kendisi uyuyordu cok ağlarsa pış pış yaparak uyuttuk sonra kucakta uyumaya başladı sonra ağırlaşınca ayakta sallamaya başladık son bir kaç aydır emzirerek yada yanına uzanarak uyutuyorum sadece sorun şu ki eskiden ayağımdan indirir indirmez uyanıyordu oh kurtulduk derken şimdi yanından kalkar kalkmaz uyanıyor yatak odasında yatağımızın yanına yer yatağı yaptım orda emzirir yatağa geçerim diye ne yazıkki gündüzleri neysede geceleri artık bana eziyet olmaya başladı yanında iki büklüm uyuyorum emzirirken. Eskiden gece uykusunda ayakta sallayıp uyuyunca yatagına yatırınca uyuyor sadece emmeye kalkıyordu. Bir sorunda şu bebeğim 4. Ayından beri kendi açken emmiyor yalnızca uyuyacekken emiyor. Emzirip ayağımda sallayayım diyorum kesinlikle emmiyor. Ya bana bir akıl verin ne yapıcam ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim. Emirip uyutup yanına kıyafetimi koyuyorum gene uyanıyor illa mememi açmamı istiyor emmiyorda kokluyor sadece. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Mucizem_06 Kdrye benım bebegımde ya memede yada besıkte Sallanarak uyurdu ama artık besıge koyar koymaz uyanıyo Bende yannda yatıp emzrırıyorummuhtemelen kokumuza alıştılar