Miros00 Selam kızlar 6 günlük bi bebegim var ilk 2 gün süt gelmedigi icin biberon verdik sonrada ucu olmadı gögüsümün silikon ucla emziriyorum fena alıştı normal gögüsümü tutmuyor cok bagırıyo sütümde var ucu da cıktı bunu nasıl alıştırabilirim zorlayınca çok bağırıyor.
hkaf2580 İlk uçla verip sonrasında çıkarıp normal vermeyi deneyebilirsiniz yada emzikle birqz oyalayıp çok isteyince deneyebilirsiniz
[silindi] Ellerinizi iyice yıkayıp tırnağınız kesinlikle uzun olmasın dibine kadar kesin serçe parmağınızı 1 dakika emdirin sonra parmağınızı çekip hızlıca memeyi verin böyle böyle yapmaya devam ederseniz inşallah memeyi alıyor. Sabırlı olun sakın zorlamayın memenin ucunu bebeğin burnunun ucundan değdirerek aşağa doğru ağzını açtırmak suretiyle verinki kahverengi alanı iyice ağzının içine alsın
[silindi] Bu arada alıştı sanmayın özellikle yenidoğanlar 3 günde alışkanlıklarını hemen unutuyor biberon vermeyin memeden içmezse serçe parmak şırıngayla besleyin benim bu süreç 1,5 ay sürmüştü ama işe yaramıştı ☺️
Miros00 [silindi] ya 1.5 cok uzunmus🥺 bide dediğinizi deneyim valla daha 6 gün oldu ama psikolojik çok etkilendim inşallah işe yarar teşekkür ederim
hkaf2580 Miros00 Allah Allah biraz sabırla deneyin inşallah çabucak alışır bol bol dua edip üfleyin hafifletir bu hallerini inşallah
melekbuse22 Miros00 her defasında önce mememi verirdim bu ne böyle der gibi bakardı bana başardı çığlığı sonra silikonu verirdim hemen emerdi emerdi yarıda çıkarır tekrar mememi verirdim 2 hafta falan böyle yaptım bir gün baktım mememi de tutabiliyor ama ağlıyor inat ettim en sonunda aldı emdi 2 3 dakika o gün Bugün emiyor hatta 2 buçuk aylık oldu şimdi gözü kapalı buluyor mememi direk kapıyor sabır canım benim bebeğim birde erken doğdu hiç yakalayamaz sanıyordum ama yakaladı
[silindi] Miros00 herkesin süreci bir değil sizinki çok daha kısa sürebilir ben sürekli panik yapan tamam şimdi pes ediyorum ben beceriksizim triplerine giren bi anneydim 😂 ilk zamanlar benim biraz zor geçti lohusalığım bide tek başımaydım tamamen ağırdı yani ama zamanla gerçekten dedikleri gibi düzeldi hiç darlanmayın. Parmak emdirip hızlıca memeye götürmeyi kandırmayı ben kendi kendime keşfetmiştim. Ama parmak şırınga yöntemiyle süt içirme emzirme danışmanlarının yöntemiymiş zaten. İkiside çok çok işe yarıyor 🌸