Dentist8 bende 5 ay bu sorunu yasadım artık 15.20 gündür iyiyiz, hiçbirsekilde emziremezdim, sadece uyurken emzirebiliyordum aç aç zorla uyutup uyurken emziriyordum yada babası tutuyordu piş piş yaparak poposuna vururk ben memeyi tutuyordum o oğlumu tutuyordu daha birsürü şey cok zor zamanlardı, cok sinirlerim bozluyor aglmak istiyordum, suan iyiz ama sanıeım meme reddini yendik, okadar zordu ki emzirmek istemiyordum artık emzirirken büyük mücadele veriyorduk yani öyle nöyle değil resmen cocugu emzirmeye çalısırken yprgun düşüyordum cok büyük yük oluyordu yine aglayacak bagıracak istemeyecekk diye, ama hiçbirzaman aglatarak emzirmedim, zaten ağladığıı zaman emmeyip daha çok sinirleniyor daha cok bagrıyodu sakinlestirip öyle emziriyordum bazen duş aldıruyordum balkonda acık havada tutuyordum insallah kısa surede düzelir