Birbebetoannesi senemmgncr Zara 💐 yıllardır kullanıyorum hiç bir şey olmadı 3 tane var birisi kaban şeklinde
FerideDeniz Geçen sene Mango’dan almıştım. Bu yıl yine kullanıyorum. Hem kumaşı, kesimi çok iyi hem de çok güzel ısıtıyor. Ama malesef fiyatlar uçmuş durumda. Geçen sene 800′e aldığım kaban bu yıl 3.500 olmuş.
1morportakal senemmgncr Yıllardır ipekyol kullanıyorum. Çok memnunum eskimek bilmiyorlar genelde modelden sıkıldığım için değiştiriyordum. Bu yıl zaradan şişme mont aldım. İpekyoldan ve kabandan sıkıldığım için