Hevimm kolik olsa emin ol anlarsın morariyor resmen ağlarken bu ıkınma da artık bağırsaklar kıvrımlı şekil alıyor o yüzden zorlanıyor cnm İlk günler bu ıkınma olmaz çünkü bağırsaklar düzdür İlk gün 10 gün sonra artık bağırsakları kıvrımlı şekil alır o yüzden kaka yapmakta bir süre ıkınma gibi yapar karın kasları hiç gelişmediği için zorlanır yani doktorumun söylediğini sana anlatıyorum cnm.🌹