sarisipsi seni emdikten iki göğsünü boşalttıktan sonra mama ver dedi doktor eğer alıyorsa çocuğun isteğine göre çoğalt yada azalt dedi bunu deneyerek anlayabilirsin az yada çok olduğunu mesela ben emziriyorum iki gösumu mama veriyorum bazen 60cc bile bitmiyor sende böyle dene eğer hala 90cc alıyorsa ver Aptamil de gayet doyurucu conformil var çok gazlı kolik bebekler için doktoruna danışıp onu deneyebilirsin ama onun tadida pek iyi değilmiş her bebek almıyor diyorlar