GSevilay65 Arkadaşlar merhabalar korkudan kızıma çanta yaptım Kızım 10 ay 18 günlük 🧿 İstanbul Pendik te oturuyorum Bir bayan Arkadaşım var Sakarya da oturuo onla konuştum Sevilay çok kötüydü çok korktuk kızı var 5 yaşında çok uzun sürdü dedi o anlattıkça ben korktum yemin ederim ve çanta yapma kararı aldım aklıma ne geldiyse koyup kapının oraya koydum.. İçeriği şöyle Örgü kalın battaniye Örgü yelek Kalın tulum şapkalı ayaklı 1 çift kalın kıyafet 3 çorap 1 külotlu çorap 1 tane uzun kollu zıbın Ağız mendili Mama Biberon Bez ıslak mendil Kaşık Ev anahtar Çakmak El feneri Şemsiye Başka aklınıza gelen bişi olursa yazar mısınız? Oyuncak Ateş ölçer
Marianne GSevilay65 kavanoz meyve sebze püreleri, kreker koyabilirsiniz, piknik çadırı da ekleyebilirsiniz. su, termos, ıslık çalma aleti, powerbank, kimlik fotokopisi, kendiniz için kıyafet
Rozerinn GSevilay65 Benim sürekli bunların hepsinin hatta daha çok şeyin içinde olduğu hazır bir çantam var her ihtimale karşı bütün anneler böyle hazırlıklı olmalı bence dünyanın binbir türlü hali var ne olacağı belli olmuyo
Noname21 GSevilay65 ya bende düşündüm aklıma bir suru soru geldi. Deprem oldu dün gece bende tuzladayim bir 10 saniye sürdü. Yatağa çakılı kaldım hareket dahi edemedim. Kizim yanımda yatıyordu.sallanirken ilerde beklersen Allah korusun zaten çökerse o an çökecek. Sonra çıkarken çanta taşıyamam şahsen ben .
biraslanmiyavdedi GSevilay65 Kimlik ve önemli evraklarınızın fotokopileri ve bir miktar para da koyabilrsiniz. Kullandığınız ya da calpol gibi ilaçlar da olur. Cam şişe su.
anataraf1leoparbenim Kendiniz için atıştırmalık ve varsa çeyrek vs onlarıda koyun derim ben Allah göstermesin dünyanın 101 türlü hali var
GSevilay65 Marianne valla onları sigdiramam ki tek çanta yaptım ama teşekkür ederim önceliğim kızım o anda 2 çanta taşıyabilir miyim bilmiyorum ki
Marianne GSevilay65 ben geçen sene hazırlamıştım orman yangınlarından dolayı. turizm sırt çantaları var, altına çadır bağlamak için adaptörle satılıyor. ileride ondan alamanızı tavsiye ederim.
artcigelin GSevilay65 kavanoz mamayı yiyorsa dönem dönem yenisiniyle değiştirerek saklayabilirsiniz bence
biraslanmiyavdedi Noname21 Zaten o çanta olur da dışarı çıkarsanız ve binanız yıkılırsa hizmet gelene kadar kendinizi idame ettirin diye hazırlanıyor. Hadi biz neyse ama en basitinden bebeğiniz acıktığında ve o karmaşada bebeğinize mama bulamadığınızda ne yapacaksınız? Bize verilen eğitimde en az 3 günlük temel ihtiyacımızı karşılayacak düzeyde hazırlıklı olmamız söylendi. Çantayı hazırlayıp arabanız varsa arabanızda tutabilirsiniz. Enkaz altında en iyi ihtimalle su, düdük ve el feneri işimize yarayacak. Allah göstermesin.
MinnakvLiva Ben kavanoz Mamalar koydum bayatlamayacak atıştırmalıklar aburcubur ama tok tutacak şeyler
Almir__alp GSevilay65 ateş düşürücü, zibinlar fazla olmalı ( bebek bezi de keza öyle ) ben zuber paket aldım koydum hani yiyebileceği bozulmayan temel şey olarak kendimiz için de konserve koydum bu yazdıklarınıza ek olarak
incitanem3 Allah’ım okudukça kalbim sıkıştı bende hazırlamayı düşünüyorum gerek kalmaz inşallah beterinden korusun Allah’ım hepimizi 😭