Mümkün olduğunca bebek dostu hastane bulmaya çalışın. 26 günlüktü oğlum sünnet olduğundw. Ameliyathaneye hiçbirimiz giremedik ve o yalnızlığın onu korkuttuğunun farkındaydım. Kıyafet değiştirmeye direnmeye başladı sünnetten sonra. Onun dışında eğer hayatının bir aşamasında sünnet olacaksa erken olması en iyisi. Hem hızlı iyileşiyor hem de daha kolay bir süreç oluyor. Oğlumla beraber giren 7-8 yaşlarında bir çocuk vardı, genel anestezi ile oldu tabii. Oğlum mememde uyurken o “çok acıyoor” diye hastaneyi inletti uzun süre. Biz ağrı kesicisiz atlattık. Bağımıza bir zarar verdiğini düşünmüyorum sürecin. Sadece yanında olmak isterdim, tek pişmanlığım bu.