Önce sakin ol stresin bebeğe geçmesin. Güzelce duş aldır bebeğini çünkü doktorum bana öyle demişti birde anne sütü alıyorsa bol bol emzir dedi. Bir hafta da takip et ateşini Allah’ın izniyle birsey olmaz. Ben çok taktım kafaya kaynanam bile bile öpmüştü ömrümden ömür gitti hemde daha minicikti beneğim 40i çıkmamıştı 🤷♀️ Gönlünü ferah tut doktorumda aynısını demişti stres daha çok zarar verir suan henüz hirsey yok ve bütün olumsuzluklar bizi bulacak değil evet böyle bir ihtimal var ama olmama ihtimalinde çok yüksek