-aybarsmom- Merhaba tatlı anneler 3 ay 24 günlüğüz bebeğimin yemesi azaldı huysuz kafası sıcak ateşini ölçüyorum en fazla 37 oldu ve sürekli eli ağzında bu diş belirtisi midir fotoğraf ekledim deneyimlerinize ihtiyacım var teşekkürler şimdiden 🥹
Kerem_k1 -aybarsmom- diş belirtileri görüyor olabilirsin canım ama hemen çıkacak gibi görünmüyor, umarım sıkıntısız atlatırsınız☺