Beraninannesii
Benim oğlum da 7 kilo 100 gramdı o zaman ama sadece anne sütü alıyordu boyuda 71 santimdi. Ayına ve doğum kilosuna göre 5 aydaki kilosu iyiydi ama boyuna göre biraz daha alsa da olur diyordu ama doktor için önemli olan doğum kilosunun iki katına çıkmasıydı onu da zaten 4 ayda çıkmıştı ve aylıkta iyi kg almıştı . Ben de sizin için baktım ayına göre %90 95 persentilde boyuna göre de %75 persentilde bebeğiniz şu an normal yani.
180 210 falan içen bebekler var bebeğiniz çokta mama içmiyormuş 80 az gelir diye düşünüyorum ben 120 ile devam edin.