oykumoms Ekstra gümrük ücreti alıyorlar mı nasıl sipariş veriliyor merak ediyorum alışveriş yapıyormusunuz ordan
Efessmomm oykumoms biz eşimle 1-2 kere verdik ama bu vergi olayı biraz karışık oluyo neye ne kadar vergi koydukları belli olmuyo filan değişik bişey
RainOverMe Üstte kalsın eskıden cok uygundu sımdı neredeyse aynı paraya gelıyor dıyorlar bır de her satıcıya guven olmuyormus aklınızda olsun ıyıce bakın satıcı yorumlarına
oykumoms RainOverMe Berenasaf evet ücretler öyle çok da uygun değil ama çok farklı ürünlerde var merak ediyorum tabi güven olur mu bilemem
Ayseeem34 Alacağın ürünü sepetine eklediği de zaten vergi yazıyor canım yazmazsa o zaman kargo şirketi sana ürün teslim ederken alıyor vergiyi
Ayseeem34 Ama ekstra bir ücret alınmıyor yani sen kargosunu ve vergisini alırken odediysen ekstra almıyorlar
oykumoms Ayseeem34 o zaman güzel evet sepette yazıyor da hiç alışveriş yapmadım kapıya gelince birde extra para isterlermi diye düşündüm teşekkür ederim 🤭🙃
RainOverMe oykumoms evet degısık seyler var ben de merak edıyrm bazen bakıyrm🤗 satıcı onemlı ona dıkkat edersenız sorun yasamazsınız sanırım