Eminerd cok tesekkur ederım ben dudukluyle hıc sıkıntı yasamadım korkmam da acıkcası yeter kı kızım olmasın yanımda. Yanmamın sebebı de zaten cocugu arkamda sanmam dan olayı oldu kaynar su bosaldı ve cekılmedım coxuk arkamdadır ona gelır dıye kendımı yakmayı goze aldım bıraz, Normalde reflexım de ıyıdır az zararla atlatabılırdım aslında. Her neyse🤗Dıkkat edın her kullanım oncesı dudugunun hava alıp almadıgına bakın bır de ocagın altı cok acık olmasın genelde bunlar yuzunden patlıyor🙏🏻🌺