Miran_ Merhabalar Kırklıyken kan gördüm kırkım bittikten sonra ilişkiye girdim iki defa,bu ay adet olmadım bebeğim iki aylık ve çok korkuyorum acaba benim durumumda olan var mı lütfen yazın 😔😔
shining_star Miran_ 7 ay adet olmadim 7 ay oldm 10 gün sonra oğlum 1 yaşına giriyor hala düzene girmedi her ay 10 25 hatta 20 gün bile gecikme oldu korunuyorsaniz korkmayın bnce
Rozerinn Miran_ bende aynı durumdayım 3.ayın sonunda regl oldum şimdi bir buçuk 2 ayda bir regl oluyorum doğumdan sonra böyle düzensiz olması normal şuan neredeyse 2 ay oldu daha olmadım bütün belirtiler var ama bi türlü kanama başlamıyo
Mdngny Miran_ bende iki ay oldum bu ay olmadım iki tane test yaptım negatif çıktı ama yine de korkuyorum tabi