Oğlum 2 ay 16 günlük doğduğundan beri sürekli ağlayan zor uykuya geçen bir çocuktu . İlk zamanlar çok ıkınmaları oluyordu. Artık o ikinmalar yok . Kafasında ve kaşlarında kabuklanma oluyor bazen , gürültülü kaka yapıyor. Kakasında hiç kan görmedim mukuslu kaka nasıl oluyor pek bir fikrim yok. Ne oldukça çok gazı var gündüz yarım saat yarım saat anca uyuyor. Uyurken kafası terliyor ve hırıltılı bir şekilde uyanıyor uykusundan. Bunlar alerji belirtisi mi yoksa her bebekte olabilen şeyler mi Bir de bu yarım saatlik olan uykuları nasıl aşacağım gündüz için , gece uyuyor. Ayrıca günde iki kere mama da veriyorum.