Merhaba canım anneler. 7 aylık minik oğlumun abi olduğunu öğrendim dün akşam. Değişik duygular içerisindeyim. İlk hamileliğimi öğrendiğimde mutluluktan hüngür hüngür ağlayarak tepki vermiştim ama bu sefer içim biraz buruk. Son üç ay hayatımın en karanlık üç ayı oldu. Eşim cezaevine girdi çıktı büyük bir meblağ para kaybettik. Bunlar bizi maddi manevi yıprattı tabi. Bu günden sonra bizi neler bekliyor bilmiyorum. Ayrıca bulunduğumuz şehirde kimsemiz yok. Bebeğimizi ikimiz büyütüyoruz ikinciye nasıl yetişiriz hiç bilemiyorum. Ben her zaman oğlum küçükken ikinciyi yapma taraftarıydım birlikte büyürler kardeşlik bağları daha kuvvetli olur büyüdükleri zaman biz de rahat ederiz diye düşünüyordum. İstediğim gibi de oldu fakat bütün bu başımıza gelenlerden sonra iyi mi oldu kötü mü oldu diye derin derin düşünüyorum öğrendiğim andan beri. Tecrübeli anneler aydınlatın beni. Nasıl olacak bu ikinci sezaryen işi. İki bebiş bakmak nasıl ? Yetebilir miyim yavrularıma acaba ? Kafamda deli sorular…