Merhaba aklıma takılan bir şey var yardımcı olursanız sevinirim 10 Kasım’da yumurtladim zaten hissediyorum hep çünkü ağrı oluyor hafif catlamayi da hissettim ama 4 gündür kasıklarımda batma belde ağrı oluyor hiç böyle olmazdım acaba yine mi yumurtluyorum yine bugün sabahtan beri kramp giriyor hâlâ da var üşütme olsa afedersiniz kokulu akıntı olur sırtım ağrır ama öyle bir ağrı değil adetime 4 gün var bekliyorum. 🥺