Babygirlsmom 3 ay 10 günlük 5,575 kg 60cm boy Arada sesler çıkartıyor. Tummy time sevmiyor. Bizi görünce sevinip gülüyor. Günde toplam kaç cc mama veriyorsunuz anneler? Mama reddi yaşadığımız için merak ettim.
atlasco Babygirlsmom gündüz 2 saatte 1 90 cc içiyor gece 3 saatte 1 120 cc hiç toplam olarak hesaplamadim 🤭😄
Nazlinci Babygirlsmom mama reddine çare buldunuz mu ya. Uyuyup uyuyup içilmekten helak oldum 5 aya girdik ama
atlasco smyya1 bana da kesinlikle hayır diyorlar ya bende çok heveslerim valla bizim doktor gününe daha var bana haber verebilir misin oturmaya çalışması normalmiymiş diye 😅😅
Kasendem Benimki oturma meraklısı ne sırt üstü ne yüz üstü duruyor elimş yakaladığında hemen kendini çekip oturmaya kalkıyor oturtmadığımda ağlıyor oturunca mutlu. Meme emmiyor. Gece uykusu ortalama 4-5 kez kalkıyoruz gündür yarım saat bile uyumuyor
atlasco Kasendem benim bebeişte böyle ya çok oturmak istiyorum oturamadığında ağlıyor annem daha erken diyor oturtma diyor arada kaldım bende
Babygirlsmom Nazlinci malesef bulamadım. Ben de bir öneri olur mu diye o konuda başlık açtım az önce.
Nazlinci Babygirlsmom valla uyutup içilmekten başka bş çare bulamadım. 2 aydır mahvoldum. Gayet güzel ek gıda yiyor ama mama asla. Sadece ek gıda ile olmaz. Ağırlık mama olmalı
Babygirlsmom Nazlinci uyuyarak da içmiyor benim bebiş artık. Diliyle reddediyor ya da tepkisiz uyuyor
Zumra_Fatma Bebegim 3 aylık dün aksam meme reddimiz ve aglama krizimiz tuttu ta ki bugune kadar acaba bu bir atak midir buyume atagi 😬😵💫
Kasendem Zumra_Fatma sanırım atak benimkinde de var aynısı uykudan uykuya meme verebiliyorım uyanıkken sağıp kaşıkla içirmeye çalışıyorım
Mdmr smyya1 67cm boy 6900 kilo, Sesli gülmeler başladı, çığlık atıyor sesini keşfetti, ayaklarını yakalamaya çalışıyor, sürekli kalkmak ve oturmak istiyor. :))
Nazlinci Babygirlsmom ne istiyorlar anlamadım ki. Benim bir kaç arkadaşımın özellikle 3. Ayına giren bebekleri de aynı durumda ne emiyormus ne biberon alıyormuş. Doktoruma sordum bu bebekler de yeni moda dedi aç kalması lazım dedi benim gönlüm de hiç aç bıraktırmadı doğrusu. 10 saat aç durdu içmesi ağlamadı onu biliyorum :(
Kasendem atlasco yani bende oturtmak istemyorum ama neredeyse yattığı yerden kalkacak o kadar zorluyor kendini bende elinde tutup destekliyorum her bebeğin gelişimi farklıdır diye benim küçğk kardeşimin4 aylıkken yastık desteği koyup oturtuyorduk şimdi 18 yaşında bir sıkıntısı yok şükğr ha 4 ay ha 3 ay
atlasco Kasendem bende ellerinden destekleyerek oturtuyorum sonra geri yatırıyorum yoksa kendi kendine daha çok zorluyor kendini oturmak işin