hkaf2580 21 gün önce sezeryan doğum yaptım genital bölge için ağda ne zaman yapılmalı önerisi olan var mı acaba veya bu konuda deneyimi olan?
Zumra_Fatma hkaf2580 valla benim doktorum bana dediki 3 aydan sonra basla ama ben korkuyorum ya ya bisi olursa diye 😅😅cok korkagim cnku
hkaf2580 Duygu-66-Tumer 6 ay çok değil mi 😰 3 ay demişti dc içinin iyileşmesi için acil doğuma gitmesi gerektiği için bu komuyu konuşamadım da onunla 😕
35lavanta hkaf2580 Yok yok herzamankinin aynısıydı 😂 hatta sezaryen yerimden çok korkuyordum orda zaten hiç bişey hissetmedim bir sorunda yaşamadım. İlk doğumum normaldi ondada 1 dikişim vardı ozamanda çok korkmuştum ama onda da sorun olmamıştı