Melekanne91 UmmuAbdullah şoyle ki eger idrarinda degisiklik yoksa koku reni pipi ucunda kirmizilik yoksa sdce cisi fazla yapiyosa bobrekleri dzgun calis8yor demektr ama digerleri varsa bazej idr. y. enf olabliyor
Noname21 UmmuAbdullah o sivi alımına göre değişir. Sık idrar yapma bir enfeksiyon belirtisi ama o ay da zaten biraz cok yapiyorlsr
Elika00 UmmuAbdullah normal canım neden çok düşündün benim oğlum küçükken ben 8-9 değiştiriyordum 😂 şimdi 10 aylık olucak hala 6-7 alıyorum