Ecmayz
Merhaba 29 günlük bebeğim var. Doğduğundan beri Sarilik riski vardi bende onceleri saat başı emziriyodum sonradan 2 saatte bir sonrada 3 saatte bir emzirmeye başladım. 3200 doğdu, 3 kiloya düştü. Hastaneden çıkışımız 3 kiloydu. Dun doktora götürdük. 4100 gram olmuş. Doktor kilo alimi iyi dedi. 1 ayda bebekler 1 kilo almaliymis. Surekli agzindan fazlasindan biraz daha fazla cikariyor. Sanki kusuyor gibi geldi doktora goturdum hem kesik cikardi (sutum yariyormus) hemde normal evdeki gibi cikardi. Gosterdik. Bu kusma degil fazlasi dedi doktor. Artik buyuyor, artik ne zaman isterse o zaman emzirebilirsin 1 aylik olduktan sonra dedi. Ben biraz fazla emziriyorum sanirim sarilik olcak diye korkumdan. Bide dunle bugun fark ettim, beni az emmeye basladi. Normalde 1 saate yakin memede kalmak isterdi oglum hep. Simdi hemen doyuyo galiba, uyuyo hep. Acaba beni mi istemiyo? 1 aylik bebek anneleri siz nasil emziriyosunuz ne sıklıkla?