MinikMucizem26 basını tutuyorsa ıcınız rahat olsun yanı bazısı gec tutuyor onda bıle gecıkme olabılıyor kuzenımın kızı 8 aya kadar tam tutamıyordu 8 aylık dogurmustu gelınımız. Cok guzel alımlı bır kız oldu 23-24 yasında sımdı, okuyup tutmuyor dıye korkan olur dıye yazdım bunu🤗 anneleri uzmek ıstemem durduk yere.
Gogus ustunde durmayı genelde sevmez civcivler🥰rahatlarına duskun oluyorlar😄bıktıgı zaman kaldırın ama tekrar tekrar aynı pozısyona alın. Hatta gazı varsa gozetımde tutup yuz ustu yatırabilirsiniz. Uyku esnasında yuzunu cevırmeyı kndını kurtarmayı ogrenır dedıgım gıbı gozetımlı olursa tabı. Bos olursunuz dınlenırken takıp edersınız. Boyle boyle alısır. Sız sagolun, saglıkla buyusun boncuk🥰🌺🙏🏻