Sedaekrem Kızlar hangı emziklerı kullanıyorsunuz bebegım 13 aylık ve dıslerını var emzıgıni zedeliyor aventın emzıgıni kullanıyoruz kauçuk emzıklerde de aynı sorunu yasayan var ki onun kopması biraz daha zor mu olur ne alsam bılemedım
_YanakReisinAnnesii Sedaekrem 4 tane avent emzik kargosu bekleyen ben 😬😂😂 benimki de yenilerde başladı ya yırtmaya hiç yapmıyordu 10 gün içinde 3 emzik kopardı
MinnakvLiva Hepsi aynı canım her hafta yeni emzik alarak büyüttüm kızımı valla dişleride erken çıktı emzikler hep çöp