Aaa çok şaşırdım. Biz de dört ay kontrolüne gittik bi hafta önce , doğumdaki doktorumuz zaten
Meme-mama (Sma) gittiğimizi biliyor. Hatta ve hatta Demir ilacını kesinlikle almamızı hızlıca büyüdüğü için vücudunda ki Demiri tükettiğini ve buna ihtiyacı olduğunu ,sağlık ocağının verdiğini değil de Pedia/D marka olanı almamızı ve de 8 damla kullanmamızı söyledi. Doktorumuz bulunduğumuz yerdeki en iyi doktorlardan biridir bu arada. Başka bir doktoroda götürün derim 🤷🏻♀️