Sumak4104 Oğlumda balgamlı öksürük var 7 aylık pekmez ve tereyağı deneyen var mı birde ishal oldu bugün onun için ne önerirsiniz ishale ne iyi gelir lütfen bile yazsın 🙏🏻
Antep27 Sumak4104 ben tereyağı değilde zeytinyağı pekmez ilitip vermiştim ishali içinde patates haslayip verin birde muz iyi geliyor ishale
bumbusannesi Sumak4104 ishal icin haslanmis patates yumurta verilebilir.. oksuruk icinde zeytinyag icine sarimsak rendeleyip bekletip aksam ayak altina surup corap giydirebilirsin birde balgami atmasi icin bol bol emzirin..sizde sabahlari ac karnina sarimsak yiyin bir tane sutunuzden gecer.. evde varsa nebuzilator sizde serum suyu koyup verebilirsiniz
Asyakus11 Ben denemiştim ama düzenli kullanmadım o yüzden bilmiyorum. Ayak altına zeytin yağında sarımsak bekletip o yağı sürüyorum geceleri uyurken o iyi gelmişti ama ay olarak farkeder mi bilmiyorum kızım 26 aylık. Doktora götürdünüz mü
Sumak4104 Asyakus11 teşekürler ederim doktora götürdük buhar verdi sadece düzenli veriyorum ama balgam atamadığı için çok zorlanıyor dediğinizi denicem bu akşam inşallah işe yarar 🙏🏻
Sumak4104 bumbusannesi Çok teşekkür ederim dediklerinizi uygulayacağım geldim üst üste geliyor iştahsızlık öksürük Allah bütün çocuklarımızı korusun 🙏🏻😊