theanalikko Kızlar merhaba. Bexero aşısı olacağız bu ay. Yakın zamanda yaptıranlar ne kadara aldınız?
Sogancik theanalikko biz de Aralık da yapicaz . En son Nisan’da 700 gibi bı fiyata yaptırmıştık. Ben de merak ediyorum güncel fiyatı 😥
theanalikko Mizmizmyrtle teşekkür ederim 🙏🏻 bu arada arada denk geliyorsun kullanıcı adına bayılıyorum 😄