Ebrucekin benim bebegimde öyleydi kalça çıkığı vardır kesin dediler sırf bu yüzden doktora götürüm bazı bebeklerin altının açılmasından hoşlanmadığını söyledi bide bez sıcak tutuyo bi anda açılınca ıslak olduğu için soğuk hissediyorlar o yüzden aglıyorlarmış