Seymaanr Kızım üç buçuk aylık atak haftası mı ? Ne gündüz uykusu var ne de gece ,emmek için geceleri 3 4 kere kalkıyor bitik durumdayım artık ne zaman geçer
cinarmurat33 Seymaanr benim 3 ay 5 günlük bebeğimde de 5 gündür aşırı iştahsızlık var günde 7-8 kez 120 CC beslenen oğlum su an günde 5 kez o da ben verirsem besleniyor. Atak haftası bizi de böyle etkiledi sanırım
yelizgunes ebru512 şuan bizde aynı durumdayız 3 ay 7 günlük normalde gündüz 3,4 saat kesintisiz uyurdu gecede aynı şekilde ama 3 aya girdi uyku nedir bilmiyor ve sürekli kucakta durmak istiyor hasta desem değil ağrısı da yok umarım geçici bir durumdur 😑
Seymaanr yelizgunes o kadar zor ki sütüm bile birikmiyor artık birimde üçüncü aya girince başladı eğer şimdi böyleyse 19 uncu hafta atağını düşünmek istemiyorum
yelizgunes Seymaanr ardı arkası kesilmeyecek canım sonra yaş krizleri ergenlik derken bitmeyen atak döngüsü bizi bekliyor 😅
Lalinn E benimki 5 aylık hâlâ gece kalkıp emiyor bir de keşke 3-4 kere olsa ben 246755 kere uyanıyorum her gece herhalde😁🤭
Lalinn Seymaanr valla söz konusu bebekler olunca her teoriye inanırım çünkü ne yapacakları belli olmuyor🫢
Seymaanr cinarmurat33 duru da tam tersine çok fazla emmeye başladı artı olarak da kolik zamanlarındaki gibi çığlık çığlığa ağlıyor ne zaman bitiyormuş bu atak