Biroglanannesi Bebeğim kolik bir bebekti .9 buçuk aylık oldu hala geceleri krize giriyor . Doktora sordum artık girmemesi lazım bırakılma kaygısı oluyordur dedi ama bence öyle değil bu hep olan bir şey . Ne zaman bitecek bu ya☹️
Ruzgarsmom1 Biroglanannesi benim oğlum da beşikte sürekli uyanıyo ama yatağa aldığımda kesintisiz uyuyo sanırım alışkanlık oldu artık
Tosbikkkk Biroglanannesi normal ya Benmki 1 sene falan kolikti 2 yaşında ama huysuzluk ara ara geliyor