3 ay 5 günlük bebeğim var bu güne kadar belki 3-5 kere gaz sancısı çekmiştir yani gazlı bi bebek değildi ama son 1 haftadır birşey oldu yere veya kucağımda bile yatırsam ağlıyor bazen bağırıyor bazen ağlamaktan sesi kesiliyor. Ama 7-24 böyle. Ne temizlik ne yemek hiçbirşey yapamıyorum gündüz toplam 3-4 saat uyuyor ama diğer vakitler ful kucak istiyor ve dik tutmam gerekiyor neden acaba böyle