Kızlar oğluma bir hafta önce alerji teşhisi kondu, o günden sonra odasında ki halısını kaldırıp yerine silinebilir oyun halısı koydum, toz tutacak şeyleri ortadan kaldırdım, her gün düzenli olarak evi silip süpürüp toz alıyorum, parfüm ve verneli hayatımızdan çıkardık ve alerji ilaçları kullanıyoruz, bunun için bildiğiniz yaptığınız bir şey var mı ekstra olarak, hani şunu yaptım şuda iyi geldi dediğiniz 😊 kendi odalarımızda ki halıları alt katım boş olduğu için kaldıramıyorum ama her gün süpüyorum muhakkak, yatağınıda her gün dövme fırçasıyla süpürüyorum, evi sürekli havalandırıyorum, daha aklıma gelen bir şey yok, bildiğiniz duyduğunuz bir şey varsa söylerseniz sevinirim 🥰