Serita 3 ay önce doğum yaptım. Saçlarım acayip dökülüyor bebek saçlarım elime geliyor hep. Yaşayan varmı acaba?
Seyturak Serita aynen bende bu aralar çok fenayım 6 ay oldu doğum yapalı 1 aydır saçımı kaşısam elimde kalıyor bi sürü krem cart curt aldım deniyorum bakalım