LokumAnnesi16 Selam kızlar bebeği 2 aylik olanlar yorumlarda buluşalım 😃 bebeğiniz de nasıl degisimler oldu benim bebeğim ellerini emmeye başladı gülümsemeler başladı 🥰😍
Ecemilay LokumAnnesi16 benimki 10 gün sonra 2 aylık huysuzuz birazcık da mutsuzuz😂😂😂 düzelicez inşallah 🙏
ahlas26 LokumAnnesi16 tam 2 ay olunca mi yoksa biraz önce mi başladı elini emmeye biz 1 ay 27 gunluguz gülmeye bı 15 gün önceden başladık el emme çok acıkınca oluyo genelde
fbetul4270 LokumAnnesi16 biz gülmeye çok önce başladık. Elini emmeye de iki gün önce başladı. Şu iki üç gündürde uyku düzeni değişti gece 12 de uyuyor 🤦♀️.
Elifsahann 61 günlük olduk kolik sürekli ağlıyor güldüğü çok nadir hiç mutlu değil bugün aşı olduk iyice huysuzlasti
Shr35 Elini emiyor babaya nazlar gülücükler atılıyor ama gripde olduk burnu tıkalı hapşırıyoruz çok üzgünüm nasıl geçicek bilmiyorum 😔