Bebik_12 doğdugunda Sleepy 2 iki ile başladık her ay bir beden büyüğünü kullandık 4. Ayda 4 numara ile devam ediyorduk ama sünnet olduğu için rahat etmesi için 5 kullandık onunla uzun süredir devam ediyoruz. Arkadaşımın iki yaşında kızı vardı bez lazım olmuştu 5 numara Sleepy rahatça olmuştu ona, Stok yapacaksan büyük beden yapmalısın bence