Rukito Merhaba,doktor tavsiyesiyle aldığımız bu mamayı dünden itibaren kulkanıyoruz.Ama kızımın karnı çok şişti ve sancıdan uyuyamadı.Benzer durum yaşayan var mı?
Rukito Babyfacee bize kızımın alerjik bebek olduğunu söylerek verdi ama durum daha da kötüleşti.Mamadan mı değil mi anlayamadım bi türlü.