Portakalcicegiii Çok ama çok istiyorum. Yaptıran var mı ? Nasıl bir süreçti? Krem falan kullandınız mı
Kaymaklibiskuvi Portakalcicegiii ben yaptırdım teramcyn merhem kullandım bi süre çok ağrılı değildi hatta üst kıkırdak daha çok acımıştı
senbanabaksana Hiç hissetmedim tek kullanımlık piercing tabancaları ile yaptı eli çok hafifti sonraki süreçte de hiç ağrı olmadi severek kullaniyorum