birminnosunannesi Rukiye-1 Ben yaptırdım. Yaptırmasam pişman olurdum. Doktorumuz da önerdi. Aşı olan çocukta yakalanıyormuş ama daha hafif atlatıyormuş. Yine de inşallah hiç yakalanmaz bebişlerimiz.
Momonlyn Rukiye-1 Ben 2 dozunu da yaptırdım bence imkanı olan mutlaka yapması gerekiyor diye düşünüyorum 😊
birtatlivera Rukiye-1 3. Ayda ilk dozu, 5. Ayda 2. Dozu yaptırdım. Yaptırmanın doğru olduğuna inanıyorum.
Adenbebi Biz yaptırdık 3. Ayımız bitecek ama aşının yan etkisi olurmu acaba bizde olmuştu atak gibi kaldı ağlama krizlerine girdi hep
Duygimo Adenbebi 2 hafta önce 1. Doz olduk 2. Dozu da yaptırmayı düşünüyorum. Yan etkimidir bilmiyorum ama bizde de ağlama krizli bir hafta yaşanmıştı aşıdan 2 gün sonra başladı. Tam da atak haftasındaydı belki ondan kaynaklıdır.
Ebruceyda Boniboncukkk benim oglumda siddetli karin agrisi yapti ama calpol ictikten 10 dk sonra kesti. Hicbir asi yan etki yapmamisti bir tek Rota yapti 🤷🏼♀️
Ayseeem34 Bencede yaptır canım ben 6ay öncesi 500tl almıştım ama eczacının yüzünden ilk dozun etkisi olmadı 2.dozuda yaptırdım