Monimommm teşekkürler canım sağolasın ya üzülüyorum güzel ilerliyordum vücudum alışacakti süreç şimdi yeniden başlayacak inşallah bir düzeleyim de hastalıkla birlikte egzersiz ağrıları ikisi birden çok ağır geldi bide poliklinikler de yok hafta sonuna denk geldik 3 gün yapmıştım ya en son o gün egzersizi yaptım 1-2 saat sonra bana bir ağırlık geldi bir yattım akşama kadar parmağımı dahi kaldıramadım yazık yavrum akşama kadar açlıktan ağladı ama kalkamadım kızım ağladı ben ağladım en son zar zor bir kalkıp çorba yaptım onu yedi annemi aradım annemde gelemedi akşam geldi aksilik hep üst üste geldi eşimde o gün mesaiye kalacaktı yavrum yazık ekmek poşetini açmış yemiş akşama kadar kuru ekmek yemiş annem gelince söyledi her yerde ekmek vardı diye işte çok ağır bir gün geçirdim yeniden başlamaya hiç gözüm basmıyor dün kızımda yeniden hastalandı kızımla birlikte acillik olduk ama acil ne yapar ki bir ağrı kesici bir antibiyotik bu kadar neyse canım sen nasılsın naptın alıştı mı vücudun