Minnacksevdack ikea antilop kullanıyorum oğlum 2.5 yaşına geldi, çok çok memnumum benim için en önemli özelliği sağlam ve aynı zamanda hafif olması her yere o kadar rahat taşınıyor ki yazın balkonda kışın kayınvalideme annemlere rahatça götürdüm. Ve temizliği çok pratik tablası çıkabiliyor ayrıca. İkinci çocuğum da olsa yine bu modeli kullanırım.