Benimde yalnis emzirmeden dolayı göğsümun ucu çatladı neler çektim. Emzirirken bağırıyordum ağlıyordum. O kadar çok krem kullandım ki hiç birinin faydası olmadı. Göğüs kalkanı aldım faydası olmadı . Gümüş kapak hiç denemedim . Hem dikiş ağrıları hem göğüs ağrısından ölecektim vallahi . Babaannem yumurtanin yağıni çıkarttı onun faydası oldu Ama yağların etkisinden çok ,doğru emzirme göğsü daha çabuk iyilestirir. Kesinlikle göğsünüzün ucunu vermeyin bebeğinize , kahverengi kısmın çoğunu vermeye çalışın, hem yara olan kısmı fazla acımaz hemde çabuk iyileşir .